9/22/12

Mõningad faktid

Minekuni on aega 37 päeva veel. Tundub, et see pikk aeg kulub mulle ikka ära, et mineku mõttega rahulikult harjuda ning piisavalt ettevalmistusi teha. Olen ju ikka kergelt muretseja tüüpi inimene ... meeldib, kui asjad on mingil määral ikkagi planeeritud. Kindlaks pandud asjade vahele mahub mitmeid spontaanseid tegemisi ning olgem ausad ... plaanid võivad ju alati ka muutuda. Siiski meeldib mulle, kui mingid algsed plaanid ikkagi on. Näiteks on mul olemas Istanbuli ööbimiskoht, ühes hostelis voodikoht kinni pandud. Lisaks sai välja uuritud ka kõige mugavam transpordi viis lennujaamast linna ja tagasi. Küll õhtul saab niisama linnas ringi uidata. 

NZ kohta olen ka parasjagu palju infot saanud. Lonely Planet ja internet aitavad päris hästi. Tänu nendele ja ema kolleegidele on mul reisi algus enamvähem teada. Nimelt olen välja uurinud, et kus on millisel perioodil kõige parem tööd leida. Seega alguses jään pidama põhja saarele. 

Mõningad faktid NZ kohta:
  • pindala: 268,021 km2. Pisut väiksem Jaapanist, aga suurem UK'st.
  • rahvaarv: 4,4 miljonit
  • rahaühik: dollar
  • ametlikud keeled: inglise ja maoori
  • täielik iseseisvus anti UK parlamendi poolt 1931. aastal
  • keskmine temperatuur kuskil 20-30 kraadi
  • liiklus on valepidi

No comments:

Post a Comment