12/22/12

Reede ehk asi on jõulutundest kaugel

Täna alustasime oma uue istanduse osaga. Algus oli vaikne ja kiire. Peale meie oli ainult paar inimest veel seal (hetkel on töötajais kokku 18 koos meiega) ja oli haruldaselt vaikne. Polnud Pam'i ja maoori poiste naeru kuskil kuulda. Järjekordse palava ilma kohta tegime suhteliselt head tööd. Higi lahmas nagu mu onul kui ta suvel ükskõik mida teeb :-) .

Hoolimata päikesekreemi korduvast kasutamisest oli mu näonahk leebelt öeldes ärritunud. Tunsin juba keskpäeval, et kael ja nägu sügeleb naljakalt. Arvasin, et lihtsalt higi päikesest ärritunud naha peal. Kuna aga sellist reaktsiooni pole mul kunagi päikesest olnud, siis tundus asi veider. Lõpuks teistega asja arutades jõudsime selgusele, et ilmselt võis asi olla mingis mürgis, mida puudele piserdati eelnevatel päevadel. Kusjuures samal päeval tehti seda paar rida eemal olevatele puudele, aga see ju ikka levib. Ju see oligi see, mis mu kaelal ja näol seda metsikut põletustunnet tekitas. Õhtul ei saanud inimesed muidugi küsimata jätta, et oii mis su näoga juhtus. Lõpuks läksin juba närvi ... no mis mõttes mis juhtus. Kui ma töötan istanduses ja olen terve päeva väljas päikese käes, siis kui palju neid võimalusi on. Ja idiootsed küsimused nagu et kas sa ikka päikesekreemi kasutad ... halllooo...muidugi. Loll on see, kes UM'l seda ei kasuta. Ärritus sama palju kui mu nahk päikesel ja muule ja veetsin õhtu oma toas. Väikese erandi tegin kui Kaisaga skaipisin ja kui Pam õhtusele õllele kutsus.

Aga jah siin on nii palav ja troopika hetkel, et jõulutunnet pole ollagi. Isegi jõululaulud, mis raadiost tulevad ja teie facebooki lisatud jõulused pildid ei suuda midagi muuta. Hostelis aga juba mõeldakse juba jõulude peale ... hoovis olev kusk on ilusti ehitud ja vilkuvad tulukesed majakeste küljes. Isegi erinevad ehted on majades kõikvõimalikesse kohtadesse riputatud. Naljakal kombel see kuidagi isegi sobib siia ja ei karju väga silma :-) . Või olen ma iga päev peale tööd lihtsalt nii väsinud.

Ahjaa Merka tuleb mulle külla :-) . Piletid olemas juba. Juhhheeiii :-) . Sellele mõtlemine paneb mind alati kiiremini töötama :-)

No comments:

Post a Comment