1/1/13

Reede ehk rõõm ei mahu sisse ära

Hommik algas mõttega, et ehk me ei pea tööle minema. Kell 6 üles ärgates oli taevas täiesti hall ja kella 7 ajal täitsa sadas. Saatsime Patile sõnumi ja uurisime maad, aga vastuseks tuli, et peame ikka tööle minema. Kui Pat aga ühel hetkel hostelisse jõudis, et meid peale korjata, siis oli vihm tugev ja kutsusime ta sisse, et uurida, kas vihmaga redeli otsas töötamine on ikka hea mõte. Kuna tema seda otsust langetada ei saa, siis sõitis ta ilma meieta istandusse, et asja uurida. Meie ja tsehhi poiste (Petr ja Petr) suhtumine oli ikka sinna poole, et me saaks koju jääda. Ühel hetkel aga tuli saatuslik sõnum, et meid ootab ikka ees tööpäev. Muidugi lõpuks istandusse jõudes hakkas taevas selginema ja lõppkokkuvõttes oli päris edukas tööpäev.

Täna õunu harvendades kuulasin muusikat ja kuidagi kõik laulud olid nii õiged ja üldse kõik kuidagi nii klappis. Ühel hetkel tundis ülimalt suurt rõõmutunnet. No seda tunnet kui hingad sisse ja tekib tunne, et rõõmu on nii palju, et see ei mahu sisse ära. Tundsin seda korduvalt redeli kõige kõrgemal astmel seistes, üle õunapuude päikese poole vaadates...elu on ikka ilus. Mõtlesin praeguse hetke peale (hindamatu ja unustamatu seiklus), pere ja sõprade peale kodus (ilma teieta poleks ma see, kes ma olen ja hetkel siin, kus ma olen) ning lähituleviku peale (liikumine lõuna saarele). Klappidest tulid laulud, mis meenutasid mulle erinevaid inimesi ja olukordi. Lihtsalt nautisin olukorda, laulsin ja tantsisin redeli otsas. Õhtul teistega seda tunnet jagades tuli välja, et viimastel päevadel on teisedki samamoodi tundnud. Ja kõike seda koos läbi teha ja tunda ... veel parem.

Täna selgus, et töötame küll 31 detsembril, aga uue aasta kaks esimest päeva on meie jaoks vabad. Arvta on, et see aasta viimane tööpäev tuleb lühem ja aeglasem.

Meil siin omavahelised suhted on vahepeal keeruliseks muutunud. I tunneb ennast kergelt kõrvalejäetuna ... no mul lihtsalt on rohkem P'ga rääkida. Loodetavasti aga ei teki mingit suuremat draamat ja kõik ikka käituvad täiskasvanulikult.

No comments:

Post a Comment