11/27/12

Esmaspäev ehk kuidas ma tüdrukutega väljas käisin ja veel India kohta õppisin

Alustuseks kirjutan siia kohe chai valmistamise õpetuse. Chai on siis india jook ... siin tekitab selle lõhn kuidagi jõule :)

Igatahes siin on siis Rashmika antud retsept ja mõeldud ühele inimesele. Kirjutan selle teile inglise keeles, kuna hetkel ei ole ma enda arvutis ja täpitähti pean kopeerima :)

CHAI

Koostisosad:
water 0,5 cup
cardemon 2 pc
cynamon little bit from fresh stick, not powder
cloves 2 pc 
milk (cold) max 0,5 cup, but better is less. It depends on color of the tea. More brownish the better
black tea 0,5 ts (Red Label, Green Label, Taj Mahal)
brown sugar 2 ts

Making:
 Boil water in a pot, add sugar and smashed spices. Bring it all to boil ... about 5 minutes.
Add black tea, but just half of the amount at first. Keep boiling until achieve darkish brown color.
Then add milk and boil about 5 minutes more. Before milk boil on high flame and when you have added milk then boil on smaller flame.
After 2 minutes add rest of the black tea and boil more 3 minutes.

Then you have to play with the flame :) Turn the flame bigger and watch the milk to rise and then turn the flame smaller again. Do like this few times.
Foam is a good sign :)

Color of the chai should be brownish but creamy.

Pour tea into a cup and use sieve. Last pouring is strongest.

_______________________________________________________________________________

Selline retsept siis :) Proovisin ise täna järgi ja pean tunnistama, et täitsa hea tuli. Proovige ka kodus järgi ja andke mulle teada, et kuidas läks.

Ilona, see on sulle nagu sünnipäevakingitus minu poolt või nii ;) Naudi.



Mul muidu hästi...olen veel viimaseid tunde Rotoruas ja siis bussiga Hastingsisse. Küll ma teile sealt uue raporti saadan.

No comments:

Post a Comment