11/26/12

R, L ja P ehk kuidas ma rahulikku nädalavahetust nautisin

Reede oli puhtalt jalutamise ja lugemise päev ... puhas nauding. Lihtsalt jalutad mööda linna ja kui leiad parasjagu mõne mõnusa koha, kus maha istuda ja lugeda, siis just seda teedki. Kella ei pea vaatama. Hommikul mõtlesin üle pika aja endale Stabucksist kohvi lubada .. pole üldse ammu kohvi joonud. Starbucksis on kombeks kliendilt nimi küsida ja siis nad kirjutavad selle topsi peale ja nii on järjekorras olijatel lihtsam oma õige jook kätte saada. Kuidagi suutsid nad minu öeldud Liisast välja lugeda hoopis Nikita. No kuulge.....Liisa ja Nikita pole mitte kuskilt otsast sarnased. Sain korralikult naerda kui järve ääres seda Nikita kohvi nautisin.

Laupäev oli pesupäev ja taaskord ohtralt lugemist. Ja nagu ikka ... meilide ja cv saatmine. Ei taha midagi ära sõnuda ja räägin tööga seotud asju siis kui need realselt juba toimuvad :-)  Igatahes detsember läheneb ja tööd vaikselt on juba.
Olen siinsete inimestega juba ära harjunud ja nemad minuga ... võime vabalt õhtul laua taga istuda ja juttu ajada ... pole enam need esimesed jutud teemadel, et kust sa pärit oled ja mis sa siin teed. Need teemad on vahetunud igast muude erinevate teemadega ... haridus, traditsioonid, perekonnad jmt. Olen sin UM'l India kohta juba nii palju huvitavat kuulnud. Kindlasti koht kuhu ma tahan minna ja saan seal lahkelt Rashmika ja Sandeepi pere juures olla :-) . Nendega olen viimasel ajal kõige rohkem suhelnud. Oleme üllatavalt sarnased ... väga oluline ... huumorisoon on meil sarnane! Nendest oli nii armas ka mulle õhtul koristamise vahepalaks kerget õhtust snäki pakkuda. Sain päris chaid juua .. mis oli imehea.

Pühapäev oli üpris tihe päev. Alustuseks tegin Rashmiikale ja Sandeepile pannkooke ... maitsesid nagu kodused pannkoogid ... nii hea oli. Peale vahtrasiirupit ja mahlaseid kohalikke kiivisid. Rashmika tegi ka chaid. Hommikusöök kujunes meil päris pikaks. Sain Rashmika käest ka väga täpse retsepti, et kuidas chaid valmistada. Niiet lisan selle pildi ka üles kuhugi ja ehk isegi kirjutan blogisse ... saate järgi proovida. Retsepti kirjutades mõtlesin kohe emme ja Ilona peale .. teile see kindlasti meeldib. Ja selle retsepti järgi tehes saab selle pärispäris chai :-) . Peale pikka hommikusööki suundusime puu-ja juurviljapoodi. Minul oli vaja õhtuse Bollywoody õhtu jaoks puuvilju osta, et salatit teha. Nimelt kõik teevad midagi söödavat ja mulle ei meeldi väga võõras köögis küpsetada ... niisiis tundus puuviljasalat kõige lihtsam ja parem. Siis aga tuli tüdrukutel mõte minna ujuma. Viisimegi asjad koju ära ja suundusime kohalikku ujulasse, kus oli üks bassein õnneks ka väljas. Ohtralt päikesekreemi peale ja veetsime tunnikese seal basseinis. Minu üllatuseks ei oska kumbki tüdrukutest ujuda ... sain neile natuke õpetada, aga kuna ma seda õpetamise asja väga ei oska, sis leidsime kiirelt ühe väikese poisi, kes oli väga abivalmis ja õpetas tüdrukuid seni kuni mina ujusin :-) . See poiss oli ehk 8 aastat vana ... väga vahva ja abivalmis. Ei kujuta ette, et Eestis mõni väike poiss viitsiks suuri tüdrukuid ujuma õpetada. Lõpuks oskasid mõlemad juba natuke paremini ujuda, aga arenguruumi on veel küllaga. Aga nagu ikka teeb ujumine hirmus näljaseks. Koju järgijäänud pannkooke sööma. Õnneks oli mul veel natuke aega, et pikutada ja lugeda enne kui suur õhtusöök pihta hakkas. Mina siis tegin puuviljasalatit ja ülejäänud valmistasid erinevaid india roogasid ... nende nimesid ma nüüd küll ei mäleta, aga maitsesid kõik väga hästi. Vürtsikad ja head söögid on neil ikka. Mõned poisid tõid õhtusöögiks kiirnuudleid ja ei viitsinud neid isegi valmis teha :D no mida paganat. Kui raske on kiirnuudleid teha. Aga no mis sa teed. Igatahes nautisime kõik suure kambaga õhtusööki ja seejärel oli aeg juba filmi vaadata. Bollywody film nimega "Doom"...no mis ma oskan öelda ... täielik India film. Kestis 3 tundi ja vähemalt tund sellest oli täis tantsu ja laulu. Lugu venis ja venis ... sära ja nö visuaalset läbu oli hästi palju. Filmi sangar oli ikka väga sangar ... imemes ma ütleks lausa. Sain ikka korralikult naerda ... kohtades kus teised väga tõsised olid. Ühel hetkel aga muutus kogu teema nii venivaks, et ma tahtsin, et lugu juba ära räägitaks ja iga algav 10 minutit kestev laulu ja tantsukava pani mind ohkama. Lõpuks tuli juba uni peale. Aga lõpuks võin öelda, et kogu õhtu oli vahva, aga mina pole Bollywoody filmide austaja.

Praegu kirjutamise hetkel on minul esmaspäeva hommik ... homme juba liigun Rotoruast ära. Täna õhtul läheme tüdrukutega veel välja ja siis adios amigos. Keeruline ikka see hüvastijätmine .. aga ma südamest loodan, et ma tulen siia tagasi veel.

Ahjaa ... ilmad lähevad meil juba soojemaks :-)

No comments:

Post a Comment