11/18/12

Laupäev ehk kuidas majaelanike nimed ja näod hakkavad juba meelde jääma

Mul on alati olnud inimeste nimede meelde jätmisega suuri probleeme. Vägagi ebameeldiv. Pean mitu korda inimest käest ta nime üle küsima. Nüüdseks olen aga peaaeg nädal aega juba ühes ja samas kohas olnud ning püsielanike näod tulevad juba ette. Mõtlezingi, et annan teile kerge ülevaate sellest, et mis inimesed mind hetkel ümbritsevad. Ütleme nii, et seltskond on kirev :-) Loetlen nimed täiesti suvalises järjekorras.

Rose- hosteli juhataja, kes elab siin samas majas ja hoiab pidevalt kätt pulsil. Teab kõike mis toimub, aga selle juures ei ole kunagi pealetükkiv ega liialt uudishimulik. Tajub ära, et kes soovib mida ja kui palju jagada. Kõik noored siin majas suhtuvad temasse hästi ning omavaheline sõbralik tögamine on igapäevane. Rose on kuldsete kuuekümnendate alguperioodilt ... ise ka ei usu, et kui hea sõnastuse ma inimese vanuse kirjelduseks leidsin :D. Väga positiivne ja eluterve mõtlemise ja maailmavatega. On mitut äri ajanud, ühe poja suureks kasvatanud ning hariduselt juuksur. Seda hostelit juhatab juba pikemat aega ja on vägagi pühendunud sellele. Mingi aeg töötas ta kruiisilaevade peal ja tänu sellele tööle on ta külastanud ka Tallinnat. Näitas mulle ühte pilti, mis temast on Olde Hansa terrassil tehtud ... talle jättis kogu Tallinna vanalinn ääretult positiise mulje. Mul on tõsiselt hea meel, et ma siia hostelisse koristama sattusin ja Roseg kohtusin.

Bless- Filipiinidelt pärit noormees, kes on mu naaber. Minu eakaaslane, väga positiivne inimene. Pidevalt rõõmus, laulab kõva häälega koridoris ja tantsib kui süüa teeb. Kuna hosteli seinad ei ole just kõige helikindlamad, siis tean et vähemalt praegusel hetkel on tema lemmiklaulja konkurentsitult Adele. Bless on ka siin Rotoruas õppimas ... ka hotelliteenindust kui ma ei eksi. Enamus siinse maja elanikest õpivad muide sama asja.

Michael- üks mustanahaline normees, kelle koduriiki ma enam ei suuda meenutada. Aga seda võin ma öelda, et Indiast ta pärit ei ole. Michael on vaikne aga väga sõbralik ja abivalmis. On aidanud mul korduvalt kööki koristada õhtutui ja viimastel õhtutel oleme tee ja küpsise laua teinud peale koristamist. Michael on tegelane, kes on korduvalt tuletõrjealarmi tööle pannud. Kas siis süüa tehes  või siis näiteks mootorsaagi maja ees käivitades. Ma pole ikka veel päris täpselt aru saanud, et miks see tegevus vajalik oli. Michaeli tuba on Blessi toast järgmine, aga tema muusikamaitse on ka mul päris selge. Puhas ja korralik rock muusika. Selle vastu pole mul midagi, kui see kasvõi kell 10 õhtul ebatavaliselt kõvasti mängib.

Rashmika- no selle nime meeldejätmine oli jube keeruline. Tema on aga taaskord eakaaslane ja koduriigiks on tal India. Ta on juba paar aastat UM elanud, siin Rotoruas mingitsorti ülikooli lõpetanud ja nüüd töötab siin hostelis Rose assistendina. Abivalmis ja rõõmsameelne inimene. Ilmselt on mul võimalus teda veel tundma õppida kui tuleval nädalal koos maooride külla kmt kohtadesse läheme.

Kevin- Hiinast pärit poiss, kes tervitab mind alati lausega "hey, baby!". Tema tuli ka siia õppima, aga kuna tal kool algab alles detsembri kuus, siis ta chillib praegu niisama ringi ja joob päevad läbi oma termosest ainult puhast keedetud vett. See viimane on mingi hiinlaste värk.

Sara- kergelt psühholoogilise puudega naine. Ei ma mitte ise ei pannud talle diagnoosi ... tal on arstide poolt diagnoos pandud, aga ta saab ise endaga enamjaolt hakkama ja elab siin hostelis mingi aeg. Alguses oli mul kerge hirm tema ees...ta tuleb kõneledes hästi lähedale ja minu jaoks on see ebamugav. Muidu aga hoiab tasast joont ja veedab enamus päevast oma toas.

India ja co.- neid on siin enamus ja kuna ma nendeg väga tibedalt ei suhtle, siis ei te ka täpselt nende nimesid. Aktsent on neil tugev ja nende inglise keelest hakkan vaikselt juba aru saama, kuigi ikka pean veel kohati paluma neil oma lauseid korrata.

Pluss on siin veel vahepeal seljakotireisijaid, kes peatuvad tavaliselt öö või paar ja siis edasi liiguvad.

Seltskond on kirev ja siin suutsin teile ainult killukese edasi anda. Pühapäeva õhtul on meil aga väike õhtusöök ja siis õpin ehk veel paar nime ära :-)

Laupäev oli ääretult  vihmane ja veetsin enamus päevast raamatukogus.

No comments:

Post a Comment