11/11/12

Laupäev ehk Rotorua ja munahais

Hommik algas minu jaoks Te Pukes, kust tahtsin võimalikult kiirelt lahkuda. Ostsin endale eelneval õhtul intrrnetist juba pileti ära. Kuna aga hostelites on check-out kell 10, siis pidin pea 2 tundi kuskil aega parajaks tegema ... kuulsin nukra saksa tüdruku käest, et raamatukogus on tasuta wifi. Oehh mul on temast ikka nii kahju. Ta käib iga päev nii palju kui saab internetis, et endale midagi uut leida ja iga kord kui ma temaga rääkisin, siis olid tal silmad märjad. Igatahes läksin mina ka raamatukokku, kus oli täitsa arvestatav internet. Vaatasin töökuulutusi, otsisin öömaja Rotoruas ja proovisin mingit väga üldist plaani välja mõelda.

Hosteli valisin ideaalse. Lonely Planeti ja neti abiga oli see lihtne. Maksan ühe öö eest 20$ ning kõik on PUHAS :-) . Toad on ilusad...näiteks saan voodis täitsa vabalt istukile tulla ilma, et ülemine voodi ette jääks. Tuba oli soe ja voodipesu nagu hotellis. Lisaks on hostelis jõusaal, mille jooksulinti ja sõudeergomeetrit ma ka kasutasin...väga mõnus oli vahelduseks. Mugav on veel see, et söögisaal ja muud ühisalad on eraldi. Arvutikasutajad ja jutustajad ei häiri sööjaid ja vastupidi. Lisaks on siin väheke vanem elanikkond...pole nii palju saksa pubekaid :-) . Õhtul oli väike lauajalka turniir, Kuskil ma koos ühe rootsi poisiga jõudsin isegi finaali, aga siis kaotasime. Aga sai kohalikku õlu maitstud ja teiste matkajatega jutustatud. Küll aga andis eelmise öö vähene uni tunda ja otsustasin vaiksemasse telekatuppa minna. Läks õnneks ja sain kodustega skaipida. ,uulsin, et ilm pole teil väga kiita. Ärge muretsege, mul on ilm imeilus ... päike paistab ja on soe :-) . Saan loodetavasti ka pildid üles laetud ja küll te siis saate aimu.

Aga kuiolin asjad hostelisse ära pannud, läksin linna uurima. Jalutasin lähedalasuvasse parki, kus sai tasuta vaadata keevat muda, auravat vett ja tunda ohtralt vänget väävli lõhna. Park oli üpris suur ja strateegilised kohad olid alati väikese aiaga piiratud...no olnud hulle, kes tahavad ikka ise järgi katsuda, et kas päriselt ka on kuum..on küll kuum jah. Lisaks olid seal näiteks mingid suured jalavannid, mille ääres hunnik asiaate istus. Uurin järgi, et kas need vannid on kõigile mõeldud või ainult organiseeritud gruppidele. Aga tahaks küll järgi proovida. Peale pargi külastamist oli mul kokku lepitud kohtumine ühes hostelis. Leidsin netist kuulutuse, et otsitakse koristajat ning tasuks on tasuta ööbimine. Vvatasime hostelis ringi ja rääkisime plaanid selgeks. Koristada on vaja õhtuti kuskil 2 tundi ja kõik. Koristada ei ole üldse palju, aga küll ma sellest kirjutan siis kui aeg käes.  Aga mainin ära olulise asja...nimelt saan päris oma toa :-) . Lisaks on mul terve päev vaba, et ringi matkata või siis mingi ajutine töö lisaks otsida. Ahjaa jään rotoruasse paikseks kaheks nädalaks.

Ehk kui hommikul ärkate, siis on pildid ka üleval.

No comments:

Post a Comment