11/13/12

Teisipäev ehk kuidas ma sõnajalgade kohal trossi otsas liuglesin

Päeva tipphet oli inimkäte poolt puutumata (ei metsaraiet ei midagi) metsas sõnajalgade kohal trossi otsas liuglemine.

Kõigepealt aga eilsest õhtust.
Nimelt alustasin siis oma tööga...koristamine, mida hostelis tasuta öömaja eest. See tööots tuli minuni kuidagi nii rahulikult ja sujuvalt ja õigel ajal. Mul oli vaja kuskil paigal olla ja rahulikult võtta. Reisi algus ajas tempo üles. Igatahes...minu töö on iseenesest kõige lihtsam koristamine. Wc'd, pesuruumid, köök, söögituba ja telekaruum + kõik mis Kuskil silma kriibib. Minu jaoks mitte midagi uut. Esimesel õhtul läks küll natuke kauem, aga täna olin juba nobedam ja kvaliteet selle all ei kannata. Ja inimesed on nii toredad. Eile näiteks sain ühe majakaaslase käest mäki õunapiruka...preemiaks hea koristamise eest või nii :-) . Täna aga aitas üks noormees mul kööki koristada. Inimesed on tõesti toredad.

Nüüd aga metsas käimisest. Nimelt oli see Rose korraldatud asi mulle ja Rashmikale... et me edaspidi teistele oskaksime soovitada. Pole paha või mis. Ma pidin seal ainult leebelt valetama, et ma olen hoopis Rose' assistent mitte koristaja :-) . Alguses kogunes meie grupp firma kontoris, kus saime varustuse...rihmad, klambrid jmt. Lisaks anti kõigile ka joped veel, sest paksus metsas on ikka jahe...päikesevalgust väga maapinnale ei jõuagi. Pean tunnistama, et ühel hetkel oli isegi natuke jahe. Varustus küljes ja võisime meie 10liikmelise seltskonnaga liikuma hakata. Kõigepealt autoga metsa. Sõit kestis kuskil 15 minutit ja see aeg täideti tutvustustega. Igaüks pidi enda elust natuke rääkima ... päris hea jäämurdja kui pm kogu kamp on üksteisele võõrad. Meie grubis olid esinatud lisaks minule India, Ameerika, Austraalia, Inglismaa ja Mehhiko. Päris kirev seltskond. Grupi kõige noorem liige oli 7 aastane tüdruk. Kohale jõudes kõndisime kõigepealt parklast kuskil 5 minutit esimese platvormini. Kusjuures meie kaks instruktorit rääkisid pidevalt kohalikust metsast, selle asukatest ja üleüldse uM looduse  olukorrast. Taaskord palju huvitavaid fakte. Läbiv teema oli asjaolu, et opossomid hävitavad siinset linnuriiki. Jõudsime esimese platvormini, kus saime juhised kuidas rajal käituda ja seejärel võisid meie õhulennud alata. Kõigepealt leebe 70 m liuglemist, seejärel väike laudrada 12 m kõrgusel. Sellele järgnesid õhulennud pikkusega 40 ja 49 meetrit. Siis tuli minu kõige lemmikum ... 220 meetrit pikk laskumine umbes 22 meetri kõrgusel metsiku looduse kohal. Lasin käed lahti ja lihtsalt liuglesin ... oehh...super lihtsalt. Sain ka video...proovin selle kunagi kuskile üles ka riputada. Seejärel väike nalutuskäik ja siis veel mõned lühemad laskumised. Super elamus :-)  Pilte saate kindlasti. Kogu asi võttis meil aega kuskil  4 tundi kokku.

Homme aga looduslikku mudavanni :-)

Minu poolt aga head ööd...kell hakkab juba südaööle lähenema.

No comments:

Post a Comment