2/18/13

Valikud,valikud ja veelkord valikud

Suur valikuvõimalus on iseenesest tore. Igalpool on valikuvõimalusi nii palju, et ajab pea sassi. Küll võid valida kuhu reisida, mida selga panna, kuhu õppima minna, kelleg koos elada, mis veini juua, mis raamatuid lugeda, mis lennufirmaga lennata jnejne. Kas on mingeid asju/hetki, kus meil pole valikuvõimalust? 
Hetkel on minu igapäevaseks teemaks "kuhu minna ja mida teha kui Merka siia jõab". Vaatan ikka kaarte ja kuulan teiste jutte ... kõik on vahva kuni hetkeni, millal kõik on segamini ja ma ei suuda enam otsustada ... kõik tundub nii huvitav ja vinge, aga kõiki kohti ei jõua ju külastada. Töökaaslase Maggiega arutasime, et kui meie vanemad ja vanavanemad olid noored, siis nemad ainult unistasid sellisest valikuvõimaluste merest. Meie aga maadleme sellega nüüd. Näiteks kui proovisin internetist uurida, et mida võiks teha võiks vaatama minna ... infot on iternetis nii palju ja põhiline energia kulub sellele, et leiaks kasuliku info kõige selle pahna vahelt üles. Infoajastu ... ei teagi kas see meeldib mulle enam ... sellel on küll omad plussid, aga ka suured miinused. 

Jõudsin järeldusele, et minu põhiline tunne kõigi nende valikute juures on hirm midagi veel paremat maha magada. Ehk oleks see teine matk hoopis paremate vaadetega olnud või ehk oleks see teine restoran paremat kala pakkunud. Proovin aga sellest mõttekäigust lahti saada ... hetke nautimine on ju oluline. Kõik valikud on ju millegi jaoks head! 

Kogu see kõhklemine ja kaalumine on mulle külge tulnud siin Cromwellis. Ehk kui ma lõpuks siit edasi Christchurchi liigun, siis see taandub jälle normaalsele tasemele. 

No comments:

Post a Comment